Важна стъпка към успешната дигитализация на бизнеса е създаването на онлайн магазин. Основната му функция е да позволи на клиентите да пазаруват дистанционно. Един успешен онлайн магазин обаче може много повече от това! Той може да привлича нови клиенти, улеснява потребителите в търсенето им, стимулира нарастването на продажбите, автоматизира част от процесите, така че да намали натоварването на персонала. Основните етапи при разработката на онлайн магазин са сходни с тези при корпоративните сайтове, но разбира се има и множество специфики.
Добрият анализ е кардинален фактор за създаването на един успешен електронен магазин. Той разглежда в детайли целите, проблемите, нуждите и спецификите на бизнеса Ви. Анализът информира и задава рамка за всички последващи стъпки от реализирането на проекта: структура, дизайн, създаване на съдържание, подбор на технологии за реализация. Добрият анализ може да Ви спести десетки хиляди левове и месеци на разработка на комплекси модули, от които всъщност нямате нужда. През последните 3 години сме реализирали над 11 електронни магазина с различен размер и конфигурации. За редица проблеми създадохме решения, които можем успешно да адаптираме за Вашия бизнес.
Разликите между два бизнеса, дори от един и същи сектор, обикновено са огромни: визията, фокусът, целите, проблемите. Именно това е причината шаблонните решения често да не работят. От опит знаем, че на пръв поглед малките нюанси могат да променят изцяло насоката за реализиране на един магазин. Изборът на платформа е изключително важен и той изцяло зависи от спецификите на заданието. На пазара съществуват множество решения за техническа реализация на онлайн магазини.
Ние предлагаме:
Съдържанието за един е-магазин е значително по-различно от това за едни корпоративен уеб сайт. Знаем това от опит, затова създаваме съдържание, което да е лесно разбираемо за потребители и оптимизирано за търсещите машини. Правим го изключително бързо и качествено.
Разработката на добър дизайн при електронната търговия изисква коренно различен процес от този при създаването на един корпоративен сайт. Той трябва да се води от добрите, установени практики в потребителското преживяване при закупуване на продукти и/или услуги, като в тях се вплетат уникални за всеки клиент елементи и структура. По този начин се гарантира запомнящ се, красив дизайн, който генерира високи продажби.
Много фактори играят роля при избора на правилната платформа и подход за техническа реализация. Едно обаче е сигурно: независимо от избраната стратегия, магазинът трябва да функционира бързо и безпроблемно. Това са двете най-важни условия за успеха на проекта. Също така трябва да се поддръжа лесно, както от техническа, така и от административна гледна точка.
Животът е динамичен, бизнесът - също. Това налага редовни анализи на микро и макро ниво, които да зададат успешния курс за развитие. Заедно с дългосрочните си клиенти работим на три нива: ежедневно проследяване на правилното функциониране на сайта и рекламите, месечен разбор на резултатите и корекция в тактиките и тримесечни анализи, които задават кардиналната посока на развитие. Това ни позволява редовно да актуализираме целите, да оптимизираме проблемните процеси и да осъвременим електронния магазин спрямо промените, настъпили в бизнес модела на клиентите ни.
Специално за своите клиенти предлагаме управление на рекламите в социалните мрежи Facebook и Instagram. Целта ни: чрез стратегия, обхващаща различните канали на разпространение, да утвърдим бранда онлайн, да увеличим клиентската база, да превърнем новите клиенти в постоянни и така трайно да повишим продажбите.
Микро уеб сайтовете са незаменима част от арсенала на онлайн рекламата. Те се създават, за да постигнат конкретни цели: записване в бюлетин, специални промоции (например Черен петък) или разпродажби. Ние умеем да създаваме маркетингови микро сайтове бързо, така че те да могат без усилие да бъдат включени в месечния рекламен график.
Нашият работен процес винаги е съобразен с нуждите и целите на клиентите ни. Работили сме с клиенти много сфери на икономиката: от финансовия сектор, през тежката индустрия, до услуги и образование. Паралелно с това успешно развихме няколко лични бизнес проекта. Целият този опит ни дава възможността да разглеждаме казусите на нашите клиенти в контекста на цялостния им бизнес модел.
Владеем и използваме различни организационни похвати, които подбираме с цел да дадем максимума от нас и да предоставим най-доброто решение. И въпреки, че сме гъвкави във всеки етап от проекта, винаги спазваме 4 основни фази, които в годините са се доказали като най-важните крайъгълни камъни за постигането на успешен проект.
Това е етапът, в който определяме целите на проекта и чертаем пътя, по който ще ги достигнем. През годините натрупахме огромен опит в планирането на стратегии, тактики, ресурси и време - както за клиенти, така и за развитието на наши собствени проекти. Можете да разчитате на нашата експертиза при генерирането и подбора на решения за Вашия бизнес или старт-ъп идея.
След като вече сме определили целите и пътя за достигането им, е време да построим скелето, да тестваме идеите си на практика и да ги рафинираме, докато те се превърнат в работещ прототип.
Третата основна стъпка е техническата реализация. Тя трябва да е бърза, качествена и изпълнена с най-модерните решения на пазара. Само така може да се постигне дълъг живот на проекта и нисък разход за неговата поддръжка.
Развитието на проекта тепърва започва с публикуването на сайта онлайн. Клиентската база на всеки бизнес се развива динамично във времето. Ето защо ние следим представянето на уебсайта пред аудиторията му с редица инструменти. На база на тази информация можем да правим точни анализи за еволюиращите вкусове и предпочитания на хората, да поставяме нови цели и да измерваме дали постигаме таргетите си.
Когато имате нужда от реализиране на единични проекти, които имат нужда от гъвкав поход. Ние работи с Вашия екип по проект, който има ясно дефинирани нужни, цели, бюджет и срок за изпълнение.
Предлагаме дългосрочни партньорства с компании, които имат постоянна нужда от реализране на дизайн активи, лендинг страници, микро сайтове и всичко нужно за задвижване на техните маркетингови кампании.