Paletten24 е на пазара почти 15 години и е една от първите компании в България, която притежава лицензи за производство и ремонт на EPAL европалети. Понастоящем тя е водещият производител на палети по европейския стандарт в страната. Фирмата имаше уебсайт, който беше остарял, труден за ориентиране и не носеше достатъчно стойност. Ето защо Paletten24 се обърнаха към нас за редизайна на техния корпоративен каталог. Клиентът пожела да има три езикови версии: български, английски и гръцки.
Този проект беше много интересно предизвикателство за нас. Искахме да направим вълнуващ сайт за “най-скучния продукт на света”. Целта, която си поставихме беше да създадем раздвижен, модерен уеб сайт, в който посетителите да се ориентират лесно и който да стимулира потенциалните клиенти да изпращат запитвания към фирмата. Постигнахме това, като добавихме пряк път към формата за запитване на ключови места в уеб сайта. Добавихме бутони с нестандартна форма и анимации. Резултатите не закъсняха: още от публикуването, чрез формата на сайта се получават средно по 3 запитвания на ден, а времето, прекарано на страницата, е средно 2 мин. за всеки посетител.
Още на първата ни работна среща, клиентът ни предупреди, че този продукт е "най-скучният на света". Ние не се изплашихме, а приехме това като предизвикателство. И така, във всяка фаза на дизайна и техническата реализация на онлайн каталога, се стремяхме чрез красиво, модерно и ефектно представяне да изтъкнем, че въпреки простия си дизайн, всъщност палетът е "кръвта на икономиката". И не е ли това вълнуващо?
Само за първото тримесечие от стартирането на новия дизайн, клиентът ни е получил запитвания за над 1 000 000 палета. И заявките не спират!