Fetish Style е модна марка, специализирана в създаването на дамски облекла. Преди да започнат работа с нас, фирмата разполагаше с физически магазини в страната, но не и с онлайн присъствие. Това от своя страна беше превърнало социалните им мрежи в платформа, през която клиентите на бранда се информираха относно наличности, размери и осъществяваха поръчки, което значително затрудняваше служителите и отнемаше време. Желанието на Fetish бе да се създаде онлайн магазин, който да съкрати този процес: да дава на клиентите необходимата информация и да улесни закупуването.
Взехме предвид спецификите на Fetish Style, метода им на работа и навиците на техните клиенти. Изградихме уебсайта изцяло в стила на марката: модерен и нестандартен, така че той да ѝ подхожда. Улеснихме процеса по закупуването на продуктите, направихме продуктовите страници удобни за ориентиране относно наличностите по размери. По този начин намалихме натоварената чат комуникация, значително увеличихме онлайн продажбите и съкратихме времето за обработване на поръчка.
Когато се обърнаха към нас за изграждане на техния онлайн магазин, Fetish Style бяха вече изграден бранд, с ярко присъствие на пазара. Ето защо при разработването на дизайна използвахме за вдъхновение елементи от техния специфичен стил, който присъства ярко в интериора на физическите магазини на Fetish Style.
Концепцията на Fetish Style e да създава уникални модели в ограничени количества. Поради това често се получава голямо търсене за модели, от които има малка наличност. Ето защо ограничихме запазването на продукти в кошницата на потребителя до 30 минути. Това ограничение във времето за решение играе ролята на допълнителен стимул за завършване на поръчката, като същевременно регулярно освбождава наличности от най-желаните артикули.
"Една снимка може да замести 1000 думи." Това важи с особено голяма сила в модата. Ето защо в продуктовата страница сложихме големи снимки на продукта на видимо място. За да помогнем на клиентите да видят добре всеки един детайл, добавихме ховър ефект, който позволява при преминаване с мишката над изображението, то да се увеличи многократно. Това дава възможност декорациите, шарките на материите и други фини детайли, да бъдат разгледани почти като на живо.
За да съкратим допълнително пътя до завършване на покупката, добавихме цената и наличните размери на видимо място, в непосредствена близост до бутона за добавяне в кошницата. А в улеснение на редовните клиентки, които поръчват често, създадохме опцията за запазване на любими продукти в профила. Така, те имат възможност да отбележат всичко, което желаят да купят, а когато са готови да поръчат - да го добавят в кошницата и да завършат покупката само с няколко клика.
Fetish Style има много редовни клиентки в чужбина, които поръчват почти всяка седмица. За да ги улесним, в английската версия на сайта направихме валутата по подразбиране Евро. В допълнение на това, сайтът има разширен модул за доставки, където - в зависимост от локацията на клиента - се показват актуалните опции за куриер и време за доставка.
Рекламите в социалните медии са важна част от маркетинг микса на един моден бранд. Ние поехме отговорността да управляваме рекламите на Fetish Style във Facebook и Instagram. Целта ни беше средната стойност на Return on Ad Spend за всички кампании (пряката възвращаемост спрямо изразходвания рекламен бюджет) да не пада под 4:1. Успяхме да постигнем своята цел още от самото начало, а понастоящем ROAS за кампаниите на бранда се движи между 20 и 25:1.
В рамките на месечната поддръжка на Fetish Style списваме ежеседмичен бюлетин, който да информира феновете на марката за най-актуалните модели, промоции и други новости около бранда. За последната година успяхме да разширим аудиторията почти 4 пъти, запазвайки висок процент на отваряне. Специално за кампаниите в социалните мрежи, промотиращи седмичния бюлетин на марката, създадохме целева микространица в дизайн концепцията на Fetish, която успя да повиши не само аудиторията на бюлетина, но и директните продажби.